اطلاعات تماس

09155122338

شجرنامه و تبار ازغندی ها

تعداد بازدید : 1086

تعداد نظرات : 0 نظر

تاریخ انتشار : 1399/01/30

توسط : علی اکبر باصری ازغندی

اشتراک گذاری :

سلامی چو بوی خوش آشنایی
بدان مردم دیده روشنایی💐

مستحضرید که رشد تکنولوژی و دگرگونی روابط بسمت روابط مجازی, ما را از حفظ برخی سرمایه های معنوی مان غافل کرده است. لذا به رسم حفظ سنت و فرهنگ و ریشه آبا اجدادی در صدد هستم تا قدمی در حد توان و شایسته تبار ازغندی ها بردارم و در حال حاضر در پیرانه عمر در دومین قدم یعنی پس از انتشار کتاب "ازغند شهر سبز" در حال انجام رسالت و تدوین کتاب "شجره نامه و تبار ازغندی ها" هستم. باشد که هر ازغندی در امروز و آینده از رگ و ریشه و اصالت و گستردگی فامیل خود و اطرافیانش آگاه باشد و برای حفظ این داشته ها و گنجینه های معنوی و حتی مادی اش تلاش رو به رشدی داشته باشد.
این تالیف (کتاب شجره نامه) به معرفی تمام تبارهای ازغند که در یکصدساله اخیر در ازغند متولدشده اند می پردازد و در آن برای هرتبار پنج شاخص در نظر گرفته شده است:
1- تصاویرکل تبار خصوصا قدیمی ها
2- معرفی هر تباراز جهت خدمت وهمکاری بامردم و وقایع مهم زمان خودش وآمار موجودی زن ومرد
3- نمودار شجره ای که به ترتیب از جد به پایین و فرزندان و بعد نوه ها وسپس نبیره ها که در حدود هفت نسل پشت سر هم میشوند
4- شرح دقیق هریک از تبارها: شغل ، سکونت ، سن ، باکی وصلت کرده ، تعدادفرزند
5- کلیه کارمندان وتحصیلات بالای دیپلم.
حال از همه شما همولایتی های ازغندی خواهشمندم که اطلاعات تبار خود را شامل شجره نامه, توضیح از ریشه فامیلی, خدمات گذشتگان, معرفی افراد شاخص و همچنین تصاویر افراد فامیل را برای من ارسال کنید تا به نام خودتان در کتابی که به عشق وطن و به لطف هموطن ماندگار خواهد بود چاپ شود.
ضمنا از ادیبان و نویسندگان و عالمانی که دست به قلم هستند درخواست دارم با نوشتن و ارسال مطالب متناسب با این کتاب مرا یاری فرمایند تا کتاب مزین به نام این بزرگواران نیز گردد.
درپایان شاید عزیزانی باشند که نخواسته باشند هویت ویا تصویری ازآنها درتاریخ ازغند درج شود متمنی است اینجانب را آگاه فرمایند.

🌿به امید ازغندی آبادتر و پر افتخارتر🌿

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی *

شماره تماس

آدرس الکترونیک

دیدگاه شما *