اطلاعات تماس

09155122338

گزارشی کامل از پایگاه اورژانس 115 اول جاده ازغند

تعداد بازدید : 769

تعداد نظرات : 0 نظر

تاریخ انتشار : 1398/11/11

توسط : سمانه فرهادی

اشتراک گذاری :

1-عهده دار اصلی این طرح کیست ؟ 
 این  کار از طرح های سازمان اورژانس کشور و اداره بهداشت میباشد که با تفاهم نامه ای که با شورای اسلامی ازغند انجام شده و تعهد آب و برق و گاز آن را داده است و جناب مهندس خلوصی،  ریاست اداره بهداشت شهرستان با جدیت پیگیر این طرح هستند و طرح هم از حدود یکسال بیشتر است که در جریان میباشد و به یاری خداوند مشکلی نداشته .
 
در اوایل کار اندک اختلافی با روستای علی آباد بر سر این طرح بود،اما چون مسئولین  پایگاه اورژانس از اول حرفشان این بود که در حد یک میلیون تومان باید شورا کمک کند و ما هم چنین اعتباری نداشتیم، در همان ابتدای کار آقای حسین سلیمانی فززند حج عباس که مسئول بیمه هستند در تفاهم نامه ای قبول کردند که دراین زمینه کمک و همکاری کنند. 
کارهای اداری تقریبا تمام شده بود که حاجی احمدی وارد گود شده که بسیار بجا بود و ضمن تشکر از ایشان باعث شدند که طرح صد درصد جلو افتاد و الحمدالله خیرینی که ایشان معرفی نمودند آنها هم مثل ما عقیده شان این بود که چون پول آماده است هرچه زودتر کار انجام شود و چون مهندس ناظر از اداره بهداشت میباشد بقیه کارهای این طرح از لحاظ کارگری و بنایی طبق تصمیم شورا توسط همه مردم ازغند انجام خواهد شد.
 
گذشته از ازغندی های گلمان که تعدادشان هم کم نیست جهت کار رایگان، شماره حسابی هم بهمین منظور با نام حاجی احمدی و آقای اسدی در پست بانک ازغند افتتاح شده که عزیزان نذر ها و کمک هایشان را واریز کرده و میکنند و دلیل بازکردن این حساب بنام این دو عزیز این است که با دیگر ساخت وساز های عمرانی روستا تداخلی پیدا نکند.
 
 آقای رمضانی  عضو شورای اسلامی امور کارگرها و بقیه امور را سرپرستی میکنند، آخرین اقدامات در خصوص انتقال لوله آب به محل پایگاه اورژانس در حال بررسی میباشد .
 
باتشکر
علی اکبر باصری ازغندی

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی *

شماره تماس

آدرس الکترونیک

دیدگاه شما *