اطلاعات تماس

09155122338

نقاط ضعف و قوت حضور روستای ازغند در نمایشگاه بین المللی گردشگری مشهد

تعداد بازدید : 2759

تعداد نظرات : 0 نظر

تاریخ انتشار : 1397/06/17

توسط : مجتبی وکیلی ازغندی

اشتراک گذاری :

نمایشگاه گردشگری مشهد با حضور سبز کهن دیار ازغند به پایان رسید. در اینجا لازم است از تلاش همه دستاندرکاران امر بویژه دهیاری و شورای اسلامی ازغند تشکر کنیم. نام ازغند در تابلوهای نمایشگاه احساسی شگرف را به هر ازغندی دست می داد. اگر عسل کوهسار ازغند را تست میکردی دلت را روانه دامنه های زیبای شمال ازغند میکردی و اگر به آلوچه و گل کاجیره و خشکبار ازغند بسنده میکردی بی شک بهار زیبا و خوش ازغند را در دل تداعی میکردی و اما اگر شله ازغندی را میل میکردی دلت را به مهمانوازی مردم ازغند گواه میگرفتی. همه نیکی و همه احنسنت نثار همه ازغندی ها و مسئولین امر و اما در کنار همه خوبی ها برخی کاستی ها وجود دارد که امریست طبیعی و تجربه ایست برای بهبود حضور در میادین فرهنگی دیگر. و حال نکاتی کوتاه نه ازباب انتقاد که ازباب پیشنهاد را به خدمت دلسوزان ازغند که دغدغه آنها ازغند است می رسانم.

طرف اول سخن با مردم خوب و نیک اندیش ازغند است که مگر نه این است که این غرفه و نمایشگاه ازآن شما عزیزان همولایتی است! پس چرا فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم بقیه چه میکنند و شورا چه میکند و دهیاری چه کار. همه با همتی مقدس و ستودنی در صحنه اینگونه مراسمات و تشکیلات فرهنگی حضور داشته باشیم که کار فرهنگی زمینه ساز پیشرفت در همه زمینه های اقتصادی و اجتماعی است. حضور و بازدید از غرفه های ازغند, اعلام امادگی برای کمک به بهبود کیفیت غرفه ها و مشارکت فکری با مسئولین امر از وظایف مردم وطندوست ازغند است.

طرف دیگر سخن با متولیان غرفه ازغند است که به نوعی به دهیاری و شورای ازغند برمیگردد. بنظر می آید ازشما پذیرفته نباشد که تلاش شما فقط توذیع مواد غذایی محلی روستا باشد که اگر اینگونه است باید در هدف از برگزاری نمایشگاه و گرفتن غرفه تجدید نظر کرد. بنظر تلاش اصلی شما باید در مسیر اهدافی بزرگتر مانند پیشرفت اقتصادی و فرهنگی در ازغند و همچنین پرآوازه کردن نام ازغند از مسیر کارفرهنگی مانند به کار گرفتن افراد مستعد در ازغند با تمام قوا, معرفی و تکیه بر پتانسیل های پیشرفت در ازغند و همچنین کسب ایده از افراد صاحب تجربه و خلاق است.

بنابراین همه باهم تلاش کنیم تا این نمایشگاه را بعنوان تجربه ای مد نظر داشته باشیم و برای طرح های آینده بهتر ازین برنامه ریزی کنیم. که اهدافی بالاتر محقق گردد.

والسلام علیکم
ارادتمند و برادر همگی شما
مجتبی وکیلی ازغندی

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی *

شماره تماس

آدرس الکترونیک

دیدگاه شما *