اطلاعات تماس

09155122338

از طرف دهیاری و شورای اسلامی زادگاهتان ازغند

تعداد بازدید : 1855

تعداد نظرات : 0 نظر

تاریخ انتشار : 1397/07/25

توسط : علی اکبر باصری ازغندی

اشتراک گذاری :

بسم الله الرحمن الرحیم


از طرف دهیاری و شورای اسلامی زادگاهتان ازغند

 اگر چه کمی دیر شده اما بقول معروف ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است.
ضمن عرض تشکر و تقدیر از یکایک همشهریهایی که از دور و نزدیک در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) محرم و دیدار وطن و قوم خویشان به زادگاهتان تشریف اوردید . و همچنین همشهری های ساکن و خصوصا دست اندرکاران تعزیه و هیئت های بالا و پایین و مسئولین آشپزخانه ،سپاسگزاریم .

اما در این گردهمایی بزرگ خواه ناخواه مشکلاتی هست که باید با کمک هم آن را بر طرف نماییم . عزیزان، ازغند زادگاه همه ماست، دیگه مثل قدیم اربابی نیست که کارها را با چاشنی فشار انجام دهند، به برکت انقلاب در حال حاضر بجای آنها خدمتگزارانی بنام دهیار و شورا دارید، که وظیفه شان خدمتگزاریست.

دهیاری و شورا آماده دریافت هرگونه نظر و انتقاد درباره زادگاهتان، می باشد. بعرض برسانیم که ما در طول سال، دو گرد همایی بزرگ در ازغند داریم، و بر هر ازغندی در هر گوشه کنار این کشور اسلامی، تکلیف و واجب است که در یکی  از آنها شرکت کند.

حدیث "حب الوطن من الایمان " وطندوستی از ایمان است، حدیثی قدسی است.
یکی از این گردهمایی ها، ایام عاشورا و محرم و دیگری در روز ملی ازغند میباشد، که هر کدام بجای خود واجب است.

و مصوب شورای اسلامی روستای ازغند و موافقت وزارت کشور با برگزاری این جشن که هر سال در یکی از اولین روزهای سال (تعطیلات نوروزی) در خدمت شماها هستیم و از شش ماه مانده به جشن روز ملی با صدای بلند اعلام میکنیم که ای ازغندی های عزیز، در هر کجا هستید، جشن شادی و خوشحالی همه مان در گردهمایی روز ملی عیدنوروز یادتان نرود.
از یکم تا سیزدهم عید در یکی از روزها منتظریم.....

باید بگوییم که شما مردم در مراسم عزاداری امام حسین، بقول رهبر مان همه آتش به اختیار کمال همکاری را دارند، اما در مراسم روز ملی تقریبا از ما میخواهند که مراسم را انجام دهیم و باید بگویم همانطور که در غم ها با هم هستیم، در شادی و جشن هم باید با هم باشیم و حتی در مراسم روز ملی به کمک بیشتر شما نیازمندیم.

از همه جهات حتی چگونگی برگزاری، زمان برگزاری جشن ، ایده های نو ، اصلا اسم جشن با خودشه روز ملی روستا..

بدانید که این روز با شروع آن در تاریخ 14 تیر 92 که بنام همایش ازغند شناسی از بزرگان کشور همچون شاعر خراسان بزر گ دکتر محمد قهرمان ازغندی (((این مرحوم خودشان اعلام کردند که ازغندی هستند و شعری هم دری باره سرودند : درچهارده تیر من و اهل دلی چند .........  رفتیم به همراه نجف زاده به ازغند))) و هر ساله ادامه داشته. اما با تقاضای شما همشهریها از آن تاریخ که نیمه شعبان بود به اول سال موکول شده است.

برگزاری هر چه بهتر جشن باعث ابرو و حیثیت هر کدام از ما ازغندی هاست.
پس تا میتوانیم در کیفیت و بروزرسانی این جشن بزرگ با هم همکاری کنیم و هر جا که باشیم با افتخار وسربلندی  اعلام کنیم که صاحب جشن روز ملی همه ما  ازغندی ها هستیم

ارادتمند شما علی اکبر باصری ازغندی

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی *

شماره تماس

آدرس الکترونیک

دیدگاه شما *